الرئيسية / اخبار الفن / ازمة محمد رشاد ودعم زوجته مي حلمي
ازمة محمد رشاد ودعم زوجته مي حلمي

ازمة محمد رشاد ودعم زوجته مي حلمي

لازال الفنان محمد رشاد يتصدر تريند جوجل اليومي ، بسبب خروج زوجته بمقطع فيديو ، على موقع الفيديوهات والصور youtube ، تعترض على قرار الحجر على منزلها والتعويض بغرامة قيمتها 5 مليون جنيه ، لصالح شركات التي يعمل بها كبند من بنود العقد ، معلنا انطلاق هاشتاج ” ادعم محمد رشاد”.

 

مي حلمي تدعم أزمة زوجها بإطلاق هاشتاج أدعم محمد رشاد

وعلقت مي حلمي قائلا: “ماتبعتليش حد وماتخليش حد يكلمني يقولي ماتعمليش فيديوهات اصحاب ماعنديش في الوسط ده الا ناس معينه والباقي كله معارف وفي الاخر كله هيوقف مع مصلحته وماحدش يكلمني عشان مصلحته مع شخص ما يقولي اتسرعتي وامسحي الفيديوهات ماليش حاجه عند حد وعمري ماطلبت حاجه من حد عشان حد يطلب مني”.

 

View this post on Instagram

ماتبعتليش حد وماتخليش حد يكلمني يقولي ماتعمليش فيديوهات اصحاب ماعنديش في الوسط ده الا ناس معينه والباقي كله معارف وفي الاخر كله هيوقف مع مصلحته وماحدش يكلمني عشان مصلحته مع شخص ما يقولي اتسرعتي وامسحي الفيديوهات ماليش حاجه عند حد وعمري ماطلبت حاجه من حد عشان حد يطلب مني …….. وتقولولي الموضوع هيتحل يتحل بعد ما انا اتكلمت بعد ما كل ده حصل ولا انتو بتسيبو الزفه وتيجو بعد الفرح مايخلص تطيبو ؟ ومش هبطل دعم #ادعم_محمد_رشاد وهقول كل حاجه وفيديوهات مش همسح ومش هسيب حقنا ولسه في باقي #ادعم_محمد_رشاد @mohammedrashadofficial #مي_حلمي #بتاعت_الراديو #محمد_رشاد

A post shared by Mai Helmy -مي حلمي (@maihelmy.official) on

و قالت :”وتقولولي الموضوع يتحل بعد ما انا اتكلمت بعد ما كل دا حصل ولا انتو بتسيبو الزفه وتيجو بعد الفرح مايخلص تطيبو . و هدعم #ادعم_محمد_رشاد، وهقول كل حاجه وفيديوهات مش همسح ومش هسيب حقنا ولسه في باقي”.

عن ahmed najeeb

شاهد أيضاً

مواعيد عرض مسلسل خيط حرير والقناة الناقلة والإعادة

أعلنت مواعيد العرض الخاصة بمسلسل خيط حرير للفنانة مي عز الدين ، حيث أن مواعيد …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *